Підказки
Мета: розвивати інтуїцію, кмітливість, ерудицію учнів; вчити учнів робити висновки; викликати математичну допитливість та ініціативу; виховувати стійкий інтерес до математики; виховувати культуру математичного мислення.
Правила
Команди по черзі отримують по 5 підказок. Ведучий по черзі називає три підказки, за якими слід відгадати, про що йдеться. Якщо слово відгадано після першої підказки – 3 бали, якщо після другої – 2 бали, після третьої – 1 бал.
Помилки
1. За це знижують оцінки.
2. Відмінники їх роблять рідко.
3. На них вчаться.
Площа
1. Звичайно знаходиться в центрі міста.
2. Вимірюється у квадратних одиницях.
3. У прямокутника – це добуток довжини на ширину.
Геометрія
1. У ній теорем штук сто.
2. Буває Евкліда, а буває Лобачевського.
3. З грецької перекладається як землемірство.
Координати
1. Їх не вистачило дітям капітана Гранта.
2. Військові їх не розголошують.
3. Бувають у вектора і у точки.
Діагональ
1. У кола її немає.
2. Проходить із кута в кут.
3. У ромбі вони перетинаються під прямим кутом.
Точка
1. Архімед це просив, а йому не дали.
2. Буває … зору.
3. Основна геометрична фігура.
Висота
1. ЇЇ люблять льотчики.
2. Відрізок у трикутнику.
3. Буває над рівнем моря.
Формули
1. Запам’ятати їх неможливо.
2. За ними обчислюють.
3. Їх повно в довіднику.
Екзамен
1. Ним закінчується навчання.
2. Якби його не було, ніхто б нічого не вчив.
3. Буває вступний, а буває випускний.
Логіка
1. Вона потрібна, щоб не говорити дурниць.
2. Коли одне випливає з іншого.
3. Буває математична, а буває жіноча.
Кут
1. У класі їх чотири.
2. Вимірюється транспортиром.
3. Малюків туди ставлять.
Циліндр
1. Їх кілька у двигуні машини.
2. Є такий капелюх.
3. Схожий на каструлю.
Теореми
1. Їх формулюють математики.
2. Є про трикутники, є про кути.
3. Їх треба доводити.
|