|
Каталог статей
Всього матеріалів в каталозі: 21 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 » |
Рівновага – це здатність підтримувати контрольоване положення тіла під час виконання завдання, наприклад, сидячи за столом, ідучи по колоді або наступаючи на бордюр. Для ефективного функціонування та виконання певних завдань людині необхідна здатність підтримувати контрольоване положення тіла під час статичних (нерухомих) і динамічних (рухливих) занять.
Мої статті |
Переглядів: 768 |
Author: Каленіченко І.В. |
Додав: rmovm |
Дата: 10.12.2015
|
|
«Золоті яблука у срібних прозорих посудинах – слово, сказане пристойно», Книга Приповістей Соломонових 25:11.
Комунікативні навички мають життєво важливе значення, особливо в наш час, коли роль інформації величезна. Дослідження показують, що вправні співрозмовники щасливіше, вони краще вчаться у школі, більш успішні й заробляють більше, ніж їх менш красномовні однолітки. Отже, як навчити дітей вміння виражати себе?
Мої статті |
Переглядів: 597 |
Author: Каленіченко І.В. |
Додав: rmovm |
Дата: 05.12.2015
|
|
Робоча/оперативна пам'ять пов'язана зі здатністю оперувати інформацією, що зберігається в короткочасній пам'яті. Діти використовують оперативну пам'ять, щоб учитись і дотримуватися вказівок. «Підсилювачі» оперативної пам'яті можна ввести в життя дитини на щоденній основі. Вашій дитині важко запам'ятовувати вказівки, інструкції та математичні правила? Вона часто забуває, про що хотіла сказати? Якщо це так, у дитини можуть бути проблеми з оперативною пам'яттю.
Мої статті |
Переглядів: 581 |
Author: Каленіченко І.В. |
Додав: rmovm |
Дата: 01.12.2015
|
|
Ератосфен народився в Африці, у Кірені. Навчався
спочатку в Александрії, можливо, у Каллімаха, а потім в Афінах у відомих
наставників, Зенона Кіфеонського, платоніка Аркесілая і перипатетика Арістона з
Хіоса, граматика Лісанія. Імовірно, саме завдяки настільки широкій освіті і
розмаїтості інтересів бл. 245 до н. е. Ератосфен отримав від Птолемея III
Евергета запрошення повернутися в Александрію, щоб стати вихователем спадкоємця
престолу (згодом Птолемея ІV Філопатра) й очолити Олександрійську бібліотеку.
Мої статті |
Переглядів: 1125 |
Author: РМК |
Додав: rmovm |
Дата: 20.01.2014
|
|
З античних часів математику вважають наукою точною,
що не терпить помилок, вимагає ясності понять та тверджень, нічого не сприймає
без доведень, проголошує красу та велич логічних міркувань. За словами Ж.Фабра
"математика - дивовижна вчителька в мистецтві спрямовувати думки, наводити
порядок там, де вони не впорядковані, викорчовувати безглуздя, фільтрувати
брудне і наводити ясність".
Мої статті |
Переглядів: 2689 |
Author: РМК |
Додав: rmovm |
Дата: 20.01.2014
|
|
Визначаючи мету і завдання
навчання математики в загальноосвітній школі, зміст програмового матеріалу на
сучасному етапі розвитку нашої держави, слід враховувати потреби в математичній
підготовці основних категорій учнів, які закінчують як основну, так і старшу
школу, відповідно до сфери майбутньої трудової діяльності.
Мої статті |
Переглядів: 5142 |
Author: РМК |
Додав: rmovm |
Дата: 19.06.2013
|
|
Основна теза діяльнісного підходу в розвитку
особистості полягає в тому, що людина виявляє властивості і зв'язки елементів
реального світу лише в процесі і на основі різних видів діяльності (предметної,
розумової, індивідуальної, колективної та інші.)
Мої статті |
Переглядів: 6316 |
Author: РМК |
Додав: rmovm |
Дата: 19.06.2013
|
|
Теореми і аксіоми. Види теорем. Необхідні і достатні умови. Методи доведення.
Мої статті |
Переглядів: 6406 |
Author: РМК |
Додав: rmovm |
Дата: 19.06.2013
|
|
Види математичних понять. Терміни, символи,
означення. Систематизація і
класифікація математичних понять. Методика формування
математичних понять.
Мої статті |
Переглядів: 10405 |
Author: РМК |
Додав: rmovm |
Дата: 19.06.2013
|
|
Важливе завдання процесу
навчання математики в школі домогтися
глибокого і міцного засвоєння учнями теоретичних знань: математичних понять,
тверджень про їхні властивості (аксіоми, теореми), правил, законів; сформувати
навички и уміння застосування теоретичних знань на практиці і оволодіння способами
творчої діяльності, досягти глибокого усвідомлення учнями світоглядних і
морально-етичних цілей.
Мої статті |
Переглядів: 10999 |
Author: РМК |
Додав: rmovm |
Дата: 19.06.2013
|
|
|
|