Вівторок, 03.12.2024, 00:04
Вітаю Вас Гість | RSS

Каленіченко Ірина Василівна

Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 112
Статистика

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

100 афоризмів про математику

@    ...Аксіоми мають найвищий ступінь загальності і подають основи всього.

Арістотель

@    У самій лише математиці є наука і доведення в найточнішому і власному розумінні.

Гросетест

@    Людського тіла не накреслити за допомогою лінійки та циркуля, його треба намалювати від точки до точки.

А.Дюрер

@    Вимірюй усе, що піддається вимірові, і зроби таким усе, що не піддається вимірові.

 Г.Галілей

@    Все має бути доведеним, і при доведенні не можна послуговуватись нічим, крім аксіом та раніш доведених теорем.

 Б.Паскаль

@    Об'єкт  математики  настільки серйозний, що слід не пропускати нагоди зробити його трохи цікавішим.

 Б. Паскаль

@    Наше знання перших принципів, таких, як простір, час, рух, число, таке саме вірогідне, як і будь-яке знання, одержуване шляхом міркування.

 Б. Паскаль

@    У математичних питаннях не можна нехтувати й найменшими похибками.

 І.Ньютон

@    ...При вивченні наук приклади корисніші від правил.

 І. Ньютон

@    Математику вже навіть задля того треба вивчати, що вона розум до ладу приводить.

 М.В.Ломоносов

@    Бодай хоч раз постав усе під сумнів, нехай це навіть буде твердження, що двічі по два — чотири.

Г.Ліхтенберг

@    Перши   умова,    якої   треба дотримуватися у математиці, — це бути точним, друга — бути ясним і, наскільки можливо, простим.

 Л.Карно

@    Вивчення математики подібне до Нілу, що починається невеличким струмком, а закінчується великою рікою.

 Ч.К.Колтон

@    В науках математичних, як і в усіх інших, особистість і різноманітність неминучі.

 Д.Ф.Араго

@    У житті немає нічого кращого, як вивчати й викладати математику.

 С.Д.Пуассон

@    Математику слід вивчати у школі ще й з тією метою, щоб одержані тут знання були достатні для звичайних потреб у житті.

 М.І.Лобачевський

@    Багато що з математики не лишається в пам'яті, але коли зрозумієш її, тоді легко при нагоді згадати призабуте.

 М.В.Остроградський

@    Легше знайти квадратуру круга, ніж перехитрити математика.

 О. Де Морган

@    Кожен, хто розуміється на алгебраїчних позначеннях, одним поглядом схоплює в рівнянні результати, досягненні арифметичним шляхом з великою працею і напруженням.

А. Курно

@    ...Діти не повинні вивчати ніяких арифметичних правил, а самі відкривати їх.

 К.Д.Ушинський

@    Спостереження є багатющим джерелом відкриттів як у світі суб'єктивних феноменів, так і в світі реальних явищ, що їх сприймають наші чуття.

 Ш.Ерміт

@    ...У математичних працях мова відіграє дуже неістотну роль. Тут головне — зміст, ідеї, поняття, а далі вже для вираження їх у математиків існує своя мова — це формула.

С.В.Ковалевська

@    Математичне поняття за самою своєю природою абстрактне; але його абстрактність звичайно вищого порядку, ніж абстрактність логіки.

Дж.Крістал

@    Кожну математичну книжку, варту читання, треба перечитувати «вздовж і впоперек», якщо дозволено буде вжити такий вислів. Дещо змінивши Лагранжеву пораду, я б сказав: «Ідіть далі, але частіше повертайтеся, щоб скріпити віру». Якщо вам трапиться важкий чи нудний абзац, пропустіть його; ви повернетеся до нього пізніше, коли побачите його важливість або відчуєте потребу в ньому для подальшого читання.

Дж.Крістал

 

@    Завдання полягає не в тому, щоб навчати математиці, а в тому, щоб за посередництвом математики дисциплінувати розум.

В.Шрадер

@    Обчислювальна сторона відіграє в математиці найнєзначнішу роль; набагато важливіша сторона логічна.

В.П.Єрмаков

@    Математичні і фізичні дослідження є вірогідним свідченням інтелектуального прогресу.

Ф.Кеджорі

@    Без розгляду порядку неможливе ніяке розуміння основ математики.

Б.Рассел

@    Один з головних тріумфів новітньої математики — це відкриття, в чому, власне, полягає математика.

Б.Рассел

@    Як література розвиває емоції, взаєморозуміння... так математика розвиває спостережливість, уяву і розум.

В.Чанселор

@    Формули — могутні, але сліпі!

Ф.Клейн

@    Головна мета навчання математики — розвинути певні здібності розуму, а між цими здібностями інтуїція аж ніяк не найменше цінна.

А.Пуанкаре

@    Математика — це мистецтво давати однакову назву різним речам... Доведення, зроблені для певного об'єкта, безпосередньо застосовані до багатьох нових об'єктів без подальших змін.

А.Пуанкаре

@    Математична практика — це абсолютна свобода.

Г.Адамс

@    Так звана самостійна робота — це вершки математики... Без роботи такого характеру вивчення математики — майже даремна річ...

Дж.В.Янг

@    Міркування в математиці — приклад досконалого міркування.

П.Барнет

@    Практика, ставлячи нову математичну задачу, дає завжди дані для здогадів про шуканий розв'язок задачі.

Д.О.Граве

@    Числові обчислення потрібні вам будуть щодня, тим-то методи їх створення слід засвоїти найперше.

О.М.Крилов

@    Важливе те, чому навчають у школі, а ще важливіше те, як навчають. Одне математичне положення, що його учень справді зрозумів, варте більше за десять формул, що їх він вивчив напам'ять і навіть знає, як застосовувати, хоч не збагнув справжнього їхнього сенсу. Функція школи не в тому, щоб дати спеціальний досвід, а в тому, щоб виробити послідовне методичне мислення.

М.Планк

@    Математична теорема виражає чисто емпіричний факт, а саме — успіх певної побудови... Математика — це вивчення певних функцій людського мозку.

А.Гейтінг

@    Народна математика може дати школі цінний матеріал для пізнання свого рідного краю, розвинути любов до рідного краю і цим допомогти у вихованні в учнів патріотичних почуттів... [Крім того] велике значення має народна математика для зацікавлення учнів шкільною математикою...

К.М.Щербина

@    ...Оволодіння такою максимально абстрактною дисципліною, як математика, показує, до якого максимуму підіймається абстрактне мислення школярів різного віку.

П.П.Булонський

@    Математики належить до числа наук, які мають величезне значення для вироблення вміння логічно мислити, робити узагальнення.

Н.К.Крупська

@    ...Математика — це ланцюг понять: випаде одна ланка — і не зрозуміле буде наступне.

Н.К.Крупська

@    Необхідно, щоб школа розвивала в дітей уміння спостерігати явища життя крізь «математичні окуляри».

Н.К.Крупська

@    Для математика обчислювати — це означає міркувати, це означає ще глибше аналізувати геометричні факти...

А.Лебег

 




Джерело: http://metodportal.net/node/16070
Категорія: Мої статті | Додав: rmovm (22.02.2013) | Автор: РМК E W
Переглядів: 1153 | Коментарі: 3 | Теги: Методика математики | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук