@
...Аксіоми мають найвищий
ступінь загальності і подають основи всього.
Арістотель
@
У самій лише математиці є наука
і доведення в найточнішому і власному розумінні.
Гросетест
@
Людського тіла не накреслити за
допомогою лінійки та циркуля, його треба намалювати від точки до точки.
А.Дюрер
@
Вимірюй усе, що піддається
вимірові, і зроби таким усе, що не піддається вимірові.
Г.Галілей
@
Все має бути доведеним, і при
доведенні не можна послуговуватись нічим, крім аксіом та раніш доведених
теорем.
Б.Паскаль
@
Об'єкт математики
настільки серйозний, що слід не пропускати нагоди зробити його трохи цікавішим.
Б. Паскаль
@
Наше знання перших принципів,
таких, як простір, час, рух, число, таке саме вірогідне, як і будь-яке знання,
одержуване шляхом міркування.
Б. Паскаль
@
У математичних питаннях не
можна нехтувати й найменшими похибками.
І.Ньютон
@
...При вивченні наук приклади
корисніші від правил.
І. Ньютон
@
Математику вже навіть задля
того треба вивчати, що вона розум до ладу приводить.
М.В.Ломоносов
@
Бодай хоч раз постав усе під
сумнів, нехай це навіть буде твердження, що двічі по два — чотири.
Г.Ліхтенберг
@
Перши
умова, якої треба дотримуватися у математиці, —
це бути точним, друга — бути ясним і, наскільки можливо, простим.
Л.Карно
@
Вивчення математики подібне до
Нілу, що починається невеличким струмком, а закінчується великою рікою.
Ч.К.Колтон
@
В науках математичних, як і в
усіх інших, особистість і різноманітність неминучі.
Д.Ф.Араго
@
У житті немає нічого кращого,
як вивчати й викладати математику.
С.Д.Пуассон
@
Математику слід вивчати у школі
ще й з тією метою, щоб одержані тут знання були достатні для звичайних потреб у
житті.
М.І.Лобачевський
@
Багато що з математики не
лишається в пам'яті, але коли зрозумієш її, тоді легко при нагоді згадати
призабуте.
М.В.Остроградський
@
Легше знайти квадратуру круга,
ніж перехитрити математика.
О. Де Морган
@
Кожен, хто розуміється на
алгебраїчних позначеннях, одним поглядом схоплює в рівнянні результати,
досягненні арифметичним шляхом з великою працею і напруженням.
А. Курно
@
...Діти не повинні вивчати
ніяких арифметичних правил, а самі відкривати їх.
К.Д.Ушинський
@
Спостереження є багатющим джерелом
відкриттів як у світі суб'єктивних феноменів, так і в світі реальних явищ, що
їх сприймають наші чуття.
Ш.Ерміт
@
...У математичних працях мова
відіграє дуже неістотну роль. Тут головне — зміст, ідеї, поняття, а далі вже
для вираження їх у математиків існує своя мова — це формула.
С.В.Ковалевська
@
Математичне поняття за самою
своєю природою абстрактне; але його абстрактність звичайно вищого порядку, ніж
абстрактність логіки.
Дж.Крістал
@
Кожну математичну книжку, варту
читання, треба перечитувати «вздовж і впоперек», якщо дозволено буде вжити
такий вислів. Дещо змінивши Лагранжеву пораду, я б сказав: «Ідіть далі, але
частіше повертайтеся, щоб скріпити віру». Якщо вам трапиться важкий чи нудний
абзац, пропустіть його; ви повернетеся до нього пізніше, коли побачите його
важливість або відчуєте потребу в ньому для подальшого читання.
Дж.Крістал
@
Завдання полягає не в тому, щоб
навчати математиці, а в тому, щоб за посередництвом математики дисциплінувати
розум.
В.Шрадер
@
Обчислювальна сторона відіграє
в математиці найнєзначнішу роль; набагато важливіша сторона логічна.
В.П.Єрмаков
@
Математичні і фізичні
дослідження є вірогідним свідченням інтелектуального прогресу.
Ф.Кеджорі
@
Без розгляду порядку неможливе
ніяке розуміння основ математики.
Б.Рассел
@
Один з головних тріумфів
новітньої математики — це відкриття, в чому, власне, полягає математика.
Б.Рассел
@
Як література розвиває емоції,
взаєморозуміння... так математика розвиває спостережливість, уяву і розум.
В.Чанселор
@
Формули — могутні, але сліпі!
Ф.Клейн
@
Головна мета навчання
математики — розвинути певні здібності розуму, а між цими здібностями інтуїція
аж ніяк не найменше цінна.
А.Пуанкаре
@
Математика — це мистецтво
давати однакову назву різним речам... Доведення, зроблені для певного об'єкта,
безпосередньо застосовані до багатьох нових об'єктів без подальших змін.
А.Пуанкаре
@
Математична практика — це
абсолютна свобода.
Г.Адамс
@
Так звана самостійна робота —
це вершки математики... Без роботи такого характеру вивчення математики — майже
даремна річ...
Дж.В.Янг
@
Міркування в математиці —
приклад досконалого міркування.
П.Барнет
@
Практика, ставлячи нову
математичну задачу, дає завжди дані для здогадів про шуканий розв'язок задачі.
Д.О.Граве
@
Числові обчислення потрібні вам
будуть щодня, тим-то методи їх створення слід засвоїти найперше.
О.М.Крилов
@
Важливе те, чому навчають у
школі, а ще важливіше те, як навчають. Одне математичне положення, що його
учень справді зрозумів, варте більше за десять формул, що їх він вивчив
напам'ять і навіть знає, як застосовувати, хоч не збагнув справжнього їхнього
сенсу. Функція школи не в тому, щоб дати спеціальний досвід, а в тому, щоб
виробити послідовне методичне мислення.
М.Планк
@
Математична теорема виражає
чисто емпіричний факт, а саме — успіх певної побудови... Математика — це вивчення
певних функцій людського мозку.
А.Гейтінг
@
Народна математика може дати
школі цінний матеріал для пізнання свого рідного краю, розвинути любов до
рідного краю і цим допомогти у вихованні в учнів патріотичних почуттів... [Крім
того] велике значення має народна математика для зацікавлення учнів шкільною
математикою...
К.М.Щербина
@
...Оволодіння такою максимально
абстрактною дисципліною, як математика, показує, до якого максимуму
підіймається абстрактне мислення школярів різного віку.
П.П.Булонський
@
Математики належить до числа
наук, які мають величезне значення для вироблення вміння логічно мислити,
робити узагальнення.
Н.К.Крупська
@
...Математика — це ланцюг
понять: випаде одна ланка — і не зрозуміле буде наступне.
Н.К.Крупська
@
Необхідно, щоб школа розвивала
в дітей уміння спостерігати явища життя крізь «математичні окуляри».
Н.К.Крупська
@
Для математика обчислювати — це
означає міркувати, це означає ще глибше аналізувати геометричні факти...
А.Лебег
Джерело: http://metodportal.net/node/16070 |